Tanio w Costway.pl
Wysyłka i dostawa towaru

Wysyłka towaru i czas realizacji zamówienia

Na terenie Polski Costway oferuje darmową dostawę do każdego zamówienia. W celu otrzymania wyceny transportu poza granice kraju, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

W Costway wysyłamy towar w maksymalnie 48 godzin od złożenia zamówienia (przy płatności za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (przy przedpłacie).

48 godzin to czas, jaki dajemy sobie na przygotowanie zamówienia na magazynie i przekazanie go firmie przewozowej.

W sklepie Costway korzystamy z usług następujących firm przewozowych:

  • GLS
  • DHL
  • DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Ambro – ciężkie przesyłki paczkowe (np. bieżnie)
  • Hellmann – przesyłki paletowe

Towar, który posiadamy na magazynie w Polsce wysyłamy kurierami GLS lub DPD.

Towar z naszych magazynów zagranicznych jest wysyłany kurierami DHL lub GLS. Jeśli towar znajduje się na magazynie zagranicznym, w koszyku przy opcji dostawy pojawi się odpowiednia informacja o wydłużonym czasie dostawy.

Zamówienie z magazynu zagranicznego Costway

Przykładowe zamówienie z towarem znajdującym się na zagranicznym magazynie.

Czas dostawy w Costway – jak liczymy?

Na czas dostawy składa się czas wysyłki oraz czas przewozu.

 

 Czas dostawy w Costway

Dostawa towaru przy wysyłce z magazynu w Polsce

Czas przewozu dla kurierów:

  • DPD– przewidywany termin pierwszej próby doręczenia to następny dzień roboczy po dniu nadania przesyłki; maksymalny termin pierwszej próby doręczenia to trzeci dzień roboczy po dniu nadania przesyłki. Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka zostanie zwrócona do Costway
  • GLS – przesyłki dostarczane są zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dniu nadania przesyłki, nie jest to jednak termin gwarantowany. Kurier podejmuje maksymalnie dwie próby doręczenia przesyłki, jeśli podczas drugiej próby odbiór nie dojdzie do skutku, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii (centrum dystrybucji). Zostanie ona zwrócona do Costway po upływie sześciu dni roboczych.
  • Paczkomaty InPost- deklarowany termin doręczeń przesyłek to 1-2 dni robocze od momentu przekazania przesyłki kurierowi. Paczka czeka na odbiór w Paczkomacie przez 48h, po czym zostanie zwrócona do Costway.
  • Ambro– przesyłki dostarczane są zazwyczaj w przeciągu trzech dni roboczych od daty przekazania przesyłki kurierowi. Standardowymi godzinami dostaw są godziny od 8:00 do 17:00 w dni robocze.
  • Hellmann– przesyłki dostarczane są zazwyczaj na następny dzień roboczy od daty nadania przesyłki paletowej, przy czym standardowymi godzinami dostaw są godziny od 8.00 do 16.00.

Dostawa towaru przy wysyłce z magazynu w Niemczech

  • DHL Parcel– pierwsza próba doręczenia nastąpi w przeciągu 5-7 dni roboczych od daty przekazania przesyłki firmie przewozowej. W przypadku dwóch nieudanych prób doręczenia, przesyłka przez 7 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu próby dokonania drugiego doręczenia będzie oczekiwała w przedstawicielstwie DHL, co widoczne będzie w statusie przesyłki. Po upływie w/w okresu DHL zwróci przesyłkę do nas.
  • GLS – przewidywany czas podjęcia pierwszej próby doręczenia przesyłki to od 48-96 godzin od dnia przekazania przesyłki firmie przewozowej. Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki.

Po nadaniu przesyłki firmy przewozowe wysyłają powiadomienie na adres e-mail i/lub na numer telefonu podany w zamówieniu. Nasza firma również wyśle do Państwa powiadomienie wraz z linkiem do śledzenia przesyłki i wskazówkami.

Prosimy o sprawdzanie skrzynki mailowej, wiadomości oraz śledzenie statusu przesyłki i upewnienie się, że w dniu próby doręczenia będą Państwo lub ktoś z najbliższych w domu, gdyż po dwóch nieudanych próbach doręczenia przesyłki, firmy przewozowe zwrócą przesyłkę do nas.

W takim wypadku ponowna wysyłka jest możliwa tylko na prośbę klienta dopiero po otrzymaniu od nas zwrotu. Prosimy pamiętać, że firmy przewozowe udostępniają możliwość przekierowania przesyłek np. do swoich punktów odbioru lub zmiany daty doręczenia.

W przypadku wybrania opcji dostawy Paczkomat InPost prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na podany w zamówieniu numer telefonu: na ten numer telefonu przewoźnik wyśle kod do odbioru przesyłki.

Informacja dotycząca przesyłek wielopaczkowych

Niektóre towary, ze względu na swoją wielkość, ciężar lub ilość, są dostarczane w osobnych przesyłkach. Niestety, mimo wysłania przesyłek w tym samym terminie, nie mamy wpływu na termin dostarczenia ich przez firmy przewozowe. Proszę mieć więc na uwadze, że paczki mogą zostać dostarczone na adres podany w zamówieniu w różne dni.

Jeśli wybrano płatność za pobraniem, kwota pobrania będzie odpowiednio rozdzielona pomiędzy wszystkie przesyłki, a jej ostateczna wartość się nie zmienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium