Wczytuję dane...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Zgodnie z prawem konsument ma 14 dni od otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu oraz szczegóły dotyczące zwrotu znajdują się w zakładce Regulamin. Adres do zwrotu: Costway Sp. z o.o. Elbląska 110 80-718 Gdańsk

2. Co zrobić gdy otrzymam produkt uszkodzony lub niekompletny?

Prosimy złożyć reklamację na sklep@costway.com opisując problem i załączając dokumentację zdjęciową uszkodzeń lub zaznaczonych brakujących elementów z instrukcji.

3. Czy możliwa jest modyfikacja produktów (np mebli) - przycięcie, zamiana elementu na inny kolor?

Nie. Wszystkie produkty Costway są szczelnie zapakowane i gotowe do wysyłki. Produkcja odbywa się poza naszym magazynem. W związku z tymi faktami, nie mamy możliwości dokonywać zmian produktach.

4. W jakim czasie otrzymam zamówiony produkt?

Produkty wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od zamówienia/zaksięgowania wpłaty. Dla produktów wysłanych z magazynu w Gdańsku czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze. Dla produktów wysłanych z magazynu z Hamburga średni czas dostawy wynosi od 3 do 7 dni roboczych.

5. Jakie metody płatności dostępne są w sklepie?

Dla produktów wysyłanych z magazynu w Gdańsku: przelewy24, płatność za pobraniem. Dla produktów wysyłanych z magazynu w Hamburgu: przelewy24, płatność za pobraniem jest wyłączona.

6. W jakiej formie otrzymam dowód zakupu?

Faktury i paragony za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail klienta. W związku z tym, akceptacja naszej oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur i paragonów w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.

7. Ile kosztuje przesyłka towaru?

Nasze towary wysyłamy bez dodatkowej opłaty za transport niezależnie od wybranej formy dostawy.

8. Czy mogę odebrać produkt osobiście?

Odbiór osobisty jest jedną z opcji "wysyłki" jaką mogą Państwo wybrać w koszyku podczas składania zamówienia. Jeżeli płatność za Twoje zakupy została zaksięgowana do godziny 23:00, odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w ciągu 3 kolejnych dni roboczych w godzinach od 10:00 do 14:00. Towar wydajemy bezpośrednio z magazynu, w związku z czym, ze względów logistycznych, rozpakowanie go jest utrudnione (nie może odbyć się na terenie magazynu).
Wysyłka do 48h
Program lojalnościowy
Zawsze darmowa dostawa
Zwrot do 14 dni