Tanio w Costway.pl
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Zgodnie z prawem konsument ma 14 dni od otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu oraz szczegóły dotyczące zwrotu znajdują się w zakładce Regulamin.
Adres do zwrotu:
Costway Sp. z o.o.
Główna 14A,
83-021 Przejazdowo
Zwrotów za pobraniem nie przyjmujemy.
Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia zwrotu prosimy o jak najszybsze dostarczenie numeru przesyłki w wiadomości e-mail.

 

Kto ponosi koszt zwrotu produktu?

Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. Przesyłka nie może mieć zaznaczonej opcji pobrania.

 

Co zrobić gdy otrzymam produkt uszkodzony lub niekompletny?

Prosimy złożyć reklamację na sklep@costway.pl opisując problem i załączając dokumentację zdjęciową uszkodzeń lub zaznaczonych brakujących elementów z instrukcji.

 

Czy możliwa jest modyfikacja produktów (np mebli) - przycięcie, zamiana elementu na inny kolor?

Nie. Wszystkie produkty Costway są szczelnie zapakowane i gotowe do wysyłki. Produkcja odbywa się poza naszym magazynem. W związku z tymi faktami, nie mamy możliwości dokonywać zmian produktach.

 

W jakim czasie otrzymam zamówiony produkt?

Produkty wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od zamówienia/zaksięgowania wpłaty.

Dla produktów wysłanych z magazynu w Gdańsku czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze. Dla produktów wysłanych z magazynu z zagranicy średni czas dostawy wynosi od 3 do 7 dni roboczych.

Jakie metody płatności dostępne są w sklepie?

Dla produktów wysyłanych z magazynu w Gdańsku: przelewy24, płatność za pobraniem, przelew tradycyjny.
Dla produktów wysyłanych z magazynu zagranicznego: przelewy24, przelew tradycyjny. Uwaga: płatność za pobraniem jest wyłączona.

 

W jakiej formie otrzymam dowód zakupu?

Faktury i paragony za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail klienta. W związku z tym, akceptacja naszej oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur i paragonów w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.

 

Ile kosztuje przesyłka towaru?

Nasze towary wysyłamy na terenie Polski bez dodatkowej opłaty za transport niezależnie od wybranej formy dostawy.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium