Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Jak mogę dokonać zwrotu produktu?
Zgodnie z prawem konsument ma 14 dni od otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu oraz szczegóły dotyczące zwrotu znajdują się w zakładce Regulamin.
Adres do zwrotu:
Costway Sp. z o.o.
Główna 14A,
83-021 Przejazdowo
Zwrotów za pobraniem nie przyjmujemy.
Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia zwrotu prosimy o jak najszybsze dostarczenie numeru przesyłki w wiadomości e-mail.
Kto ponosi koszt zwrotu produktu?
Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. Przesyłka nie może mieć zaznaczonej opcji pobrania.
Co zrobić gdy otrzymam produkt uszkodzony lub niekompletny?
Prosimy złożyć reklamację na [email protected] opisując problem i załączając dokumentację zdjęciową uszkodzeń lub zaznaczonych brakujących elementów z instrukcji.
Czy możliwa jest modyfikacja produktów (np mebli) - przycięcie, zamiana elementu na inny kolor?
Nie. Wszystkie produkty Costway są szczelnie zapakowane i gotowe do wysyłki. Produkcja odbywa się poza naszym magazynem. W związku z tymi faktami, nie mamy możliwości dokonywać zmian produktach.
W jakim czasie otrzymam zamówiony produkt?
Produkty wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od zamówienia/zaksięgowania wpłaty.
Dla produktów wysłanych z magazynu w Gdańsku czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze. Dla produktów wysłanych z magazynu z zagranicy średni czas dostawy wynosi od 3 do 7 dni roboczych.
Jakie metody płatności dostępne są w sklepie?
Dla produktów wysyłanych z magazynu w Gdańsku: przelewy24, płatność za pobraniem, przelew tradycyjny.
Dla produktów wysyłanych z magazynu zagranicznego: przelewy24, przelew tradycyjny. Uwaga: płatność za pobraniem jest wyłączona.
W jakiej formie otrzymam dowód zakupu?
Faktury i paragony za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail klienta. W związku z tym, akceptacja naszej oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur i paragonów w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.
Ile kosztuje przesyłka towaru?
Nasze towary wysyłamy na terenie Polski bez dodatkowej opłaty za transport niezależnie od wybranej formy dostawy.