Wczytuję dane...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Zgodnie z prawem konsument ma 14 dni od otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu oraz szczegóły dotyczące zwrotu znajdują się w zakładce Regulamin. Adres do zwrotu: Costway Sp. z o.o. Elbląska 110 80-718 Gdańsk Zwrotów za pobraniem nie przyjmujemy. Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia zwrotu prosimy o jak najszybsze dostarczenie numeru przesyłki w wiadomości e-mail.

2. Kto ponosi koszt zwrotu produktu?

Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. Przesyłka nie może mieć zaznaczonej opcji pobrania.

3. Co zrobić gdy otrzymam produkt uszkodzony lub niekompletny?

Prosimy złożyć reklamację na sklep@costway.com opisując problem i załączając dokumentację zdjęciową uszkodzeń lub zaznaczonych brakujących elementów z instrukcji.

4. Czy możliwa jest modyfikacja produktów (np mebli) - przycięcie, zamiana elementu na inny kolor?

Nie. Wszystkie produkty Costway są szczelnie zapakowane i gotowe do wysyłki. Produkcja odbywa się poza naszym magazynem. W związku z tymi faktami, nie mamy możliwości dokonywać zmian produktach.

5. W jakim czasie otrzymam zamówiony produkt?

Produkty wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od zamówienia/zaksięgowania wpłaty. Dla produktów wysłanych z magazynu w Gdańsku czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze. Dla produktów wysłanych z magazynu z Hamburga średni czas dostawy wynosi od 3 do 7 dni roboczych.

6. Jakie metody płatności dostępne są w sklepie?

Dla produktów wysyłanych z magazynu w Gdańsku: przelewy24, płatność za pobraniem. Dla produktów wysyłanych z magazynu w Hamburgu: przelewy24, płatność za pobraniem jest wyłączona.

7. W jakiej formie otrzymam dowód zakupu?

Faktury i paragony za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail klienta. W związku z tym, akceptacja naszej oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur i paragonów w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.

8. Ile kosztuje przesyłka towaru?

Nasze towary wysyłamy bez dodatkowej opłaty za transport niezależnie od wybranej formy dostawy.
Wysyłka do 48h
Zwrot do 14 dni
Zawsze darmowa dostawa
Program Partnerski