Wczytuję dane...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Zgodnie z prawem konsument ma 14 dni od otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu oraz szczegóły dotyczące zwrotu znajdują się w zakładce Regulamin. Adres do zwrotu: Costway Sp. z o.o. Elbląska 110 80-718 Gdańsk

2. Kto ponosi koszt zwrotu produktu?

Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

3. Co zrobić gdy otrzymam produkt uszkodzony lub niekompletny?

Prosimy złożyć reklamację na sklep@costway.com opisując problem i załączając dokumentację zdjęciową uszkodzeń lub zaznaczonych brakujących elementów z instrukcji.

4. Czy możliwa jest modyfikacja produktów (np mebli) - przycięcie, zamiana elementu na inny kolor?

Nie. Wszystkie produkty Costway są szczelnie zapakowane i gotowe do wysyłki. Produkcja odbywa się poza naszym magazynem. W związku z tymi faktami, nie mamy możliwości dokonywać zmian produktach.

5. W jakim czasie otrzymam zamówiony produkt?

Produkty wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od zamówienia/zaksięgowania wpłaty. Dla produktów wysłanych z magazynu w Gdańsku czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze. Dla produktów wysłanych z magazynu z Hamburga średni czas dostawy wynosi od 3 do 7 dni roboczych.

6. Jakie metody płatności dostępne są w sklepie?

Dla produktów wysyłanych z magazynu w Gdańsku: przelewy24, płatność za pobraniem. Dla produktów wysyłanych z magazynu w Hamburgu: przelewy24, płatność za pobraniem jest wyłączona.

7. W jakiej formie otrzymam dowód zakupu?

Faktury i paragony za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail klienta. W związku z tym, akceptacja naszej oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur i paragonów w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.

8. Ile kosztuje przesyłka towaru?

Nasze towary wysyłamy bez dodatkowej opłaty za transport niezależnie od wybranej formy dostawy.
Wysyłka do 48h
Program lojalnościowy
Zawsze darmowa dostawa
Zwrot do 14 dni